The Cheesecake Factory zet BOARD Cloud in voor financiële planning en analyse

BOSTON--()--BOARD International, een toonaangevende aanbieder van beleidssoftware, heeft vandaag bekendgemaakt dat The Cheesecake Factory Incorporated gebruikmaakt van zijn BOARD Cloud-software voor Financiële Planning en Analyse.

The Cheesecake Factory koos voor BOARD na een uitvoerige oproep voor offertes, die specifiek was gericht op de behoegte aan een tool-kit-aanpak. Deze aanpak gaf vormgevers van het financiële bedrijfsmodel de flexibiliteit oplossingen toe te passen die voldoen aan de behoeften binnen hun bedrijf en te integreren zijn in de bestaande Business Intelligence-inzet.

BOARD International
Giulia Biondi
+41916975410

Release Summary