Positieve vroege resultaten van BioTimes Renevia-onderzoek gepresenteerd op vergadering IFATS

ALAMEDA, Californië--()--BioTime, Inc. (NYSE MKT: BTX), een biotechnoliebedrijf met een focus op technologieën met pluripotente cellen, heeft positieve resultaten van zijn belangrijke Renevia ®-onderzoek bekendgemaakt. Het bedrijf rapporteerde die in een presentatie op de veertiende jaarlijkse vergadering van de International Federation for Adipose Therapeutics and Science (IFATS), die op donderdag 17 november in San Diego plaatsvond. De presentatie was gebaseerd op gegevens van de ''run-in'', het testen van proefpersonen die deelnemen aan het Europese, cruciale onderzoek.

De presentatie met de titel "Stromal Cell-Hydrogel Construct Possibly Generates Clinically Relevant Neo-Tissue In Facial HIV-Lipoatrophy Pivotal Multicenter Clinical Trial: Early Analysis On Testing Patient Sample,” werd gegeven door Ramon Lull, M.D., Ph.D., directeur van het Stem Europe Mallorca Center in Spanje en de hoofdonderzoeker van het project.

Investor Contact:
EVC Group, Inc.