Centric Software en Adobe gaan verder met integratie PLM in Illustrator

CAMPBELL, Californië--()--Centric Software presenteert versie 3.0 van zijn marktgerichte connector voor ‘product lifecycle management’ (PLM) binnen Adobe Illustrator CC, de standaard voor vectorgrafieken. Daarmee bouwt het bedrijf voort op zijn toewijding voor doorlopende innovatie. Centric Software is een toonaangevend PLM-programma voor bedrijven in mode, detailhandel, schoeisel, buitensport, luxe en consumentengoedweren. De geüpdatete Adobe Illustrator Connector stelt merken, winkeliers en producenten in staat alle informatie over de ontwikkeling van een product te centraliseren, zoals creatieve, technische en productiegerelateerde gegevens. Deze informatie is direct toegankelijk via Illustrator.

Gebruiksgemak is al lange tijd een prioriteit voor Centric. Bruikbaarheid is immers een beslissende factor voor de populariteit van Centric Software onder enkele grote namen uit de modebranche en detailhandel. Ontwerpers ontberen vaak de tijd om te wennen aan nieuwe software en weigeren tools te gebruiken die hun verbeeldingskracht beknotten.

Centric Software
Americas: