BrightSource Energy stapt van Oracle over op Rimini Street voor ondersteuning vier productlijnen Oracle

BrightSource Energy Switches from Oracle to Rimini Street for Support of Four Oracle Product Lines (Graphic: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Business SuiteBusinessObjects en HANA Database van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat BrightSource Energy is overgestapt op softwareondersteuning van Rimini Street voor EBS, Database, Fusion Middleware en Agile PLM van Oracle. Het geld dat BrightSource daarmee bespaart, gebruikt het bedrijf voor de financiering van een nieuw, hybride IT-landschap. BrightSource Energy is een internationaal bedrijf in thermische zonne-energie voor de energiemarkt, oliebedrijven en de industrie.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1-925-264-6579