Enamine en Pcovery verlengen samenwerking

KIEV, Oekraïne & KOPENHAGEN, Denemarken--()--Enamine Ltd., een chemiebedrijf en producent van bouwstenen en library’s voor screening, en het Deense biotechnologiebedrijf Pcovery verlengen hun samenwerking op vlak van onderzoek naar nieuwe medicijnen tegen schimmelinfecties en platformtechnologie. Dat hebben de bedrijven bekendgemaakt.

De rol van Enamine is sinds 2014 langzaamaan verschoven van aanbieder van een library naar een partner op vlak van breed inzetbare scheikundige diensten. Na een rigoureus selectieproces wees Pcovery Enamine aan als betrouwbare partner voor moderne chemiesystemen op ieder niveau, van de synthese van kleine reeksen samenstellingen en singletons tot routescouting, procesoptimalisatie en opschaling.

Pcovery:
William Dalby-Brown