Yokogawa voltooit overname Soteica Visual Mesa (SVM) en integratie SVM en Industrial Knowledge in KBC

TOKYO--()--Yokogawa Electric Corporation (TOKYO:6841) heeft vandaag bekendgemaakt dat de overname van Soteica Visual Mesa (SVM) is afgerond. SVM is een toonaangevende aanbieder van technologie voor energiebeheer. Met de overname behaalt Yokogawa een aantal belangrijke doelstelling voor zijn mid-termplan van Transformation 2017: uitbreiding van Yokogawa’s tak voor geavanceerde oplossingen met een focus op klanten en toevoegen van waarde.

De bekendmaking markeert de aankoop van SVM, dat een volledig dochterbedrijf wordt. Bovendien begint de integratie van SVM en de cloudbased data-as-a-service Industrial Knowledge in KBC Advanced Technologies (KBC), dat in april 2016 is overgenomen door Yokogawa.

Yokogawa Electric Corporation
Corporate Communications Department