Agilysys versnelt internationale groei met nieuw Brits kantoor voor EMEA

LONDEN--()--Agilysys, Inc., een toonaangevende aanbieder van vernieuwende software voor hospitality, heeft vandaag bekendgemaakt een nieuw kantoor in het Verenigd Koninkrijk te hebben geopend, naar aanleiding van de blijvende internationale groei van het bedrijf. Vanuit het nieuwe kantoor bedient Agilysys Europa, het Midden-Oosten en Afrika. James Slatter is benoemd tot algemeen directeur van het nieuwe kantoor, gevestigd op Thames Street 59-60 in Windsor. Slatter rapporteert aan senior vicepresident voor Global Revenue Jim Walker.

“We zijn enorm blij de opening van dit kantoor te mogen aankondigen en kijken ernaar uit niet alleen onze huidige klanten te bedienen, maar ook nieuwe klanten aan te trekken”, zei Walker. “We zijn ook erg blij James Slatter te verwelkomen bij het bedrijf. Zijn achtergrond en expertise, vooral als het gaat om de hospitalitybranche, maken hem uitermate geschikt als algemeen directeur van het nieuwe kantoor. Dit is een belangrijke stap voor de internationale uitbreiding van ons bedrijf. We kijken ernaar uit producten van wereldklasse te leveren en onze klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika van dienst te zijn.”

Agilysys, Inc.
Robert Shecterle, +1-770-810-6046