L&T Infotech sluit vijfjarig contract met HSB

MUMBAI, India--()--L&T Infotech heeft een vijfjarig contract met Hartford Steam Boiler (HSB) binnen gesleept. Het Indiase automatiseringsbedrijf gaat diverse diensten leveren aan de industriële verzekeraar.

HSB, dochter van Munich Re, levert industriële klanten wereldwijd inspectiediensten voor apparaten, risicomanagement en andere speciale dekkingen.

De overeenkomst omvat diensten ten behoeve van polisadministratie, claims, engineering, rapportering, financiële systemen, het vaststellen van de omvang van het te verzekeren risico en premies en het opstellen van de acceptatievoorwaarden. L&T Infotech ziet voor HSB mogelijkheden om via haar automation platform en het MOSAIC digitaal platform aanzienlijke inkomsten te genereren en kosten te besparen.

L&T Infotech
Neelian Homem