Conrad Hotels & Resorts opent nieuw luxe hotel aan de Magnificent Mile

CHICAGO--()--Conrad Chicago, het stijlvolle twintigverdiepingen tellende luxe hotel op een steenworp afstand van de Magnificent Mile, verwelkomt vanaf vandaag zijn gasten in zijn stijlvolle en eigentijdse verblijven in de Windy City. De herinrichting van het voormalige Draft FCB kantoorgebouw in een luxueus hotel vertegenwoordigt de dynamische visie van van hotelier Laurence Geller, internationaal designbedrijf Pierre-Yves Rochon en de visie van ontwerper Puccini Group.

Het pand beschikt over 287 kamers, waaronder 24 suites in het luxere segment. De sfeer van het hotel ademt modern en doelgericht met ruime event- en conferentiefaciliteiten die zijn uitgerust met ‘state-of-the-art’ technologie en drie unieke restaurants met het concept uit de koker van chef-kok Richard Sandoval te weten: Baptiste & Bottle, Noyane en Il Tavolino.

Janice Yu-Moran
Conrad Chicago