TRIGO breidt ruimtevaartactiviteiten uit naar Californië

PARIJS--()--TRIGO Group, een toonaangevende internationale aanbieder van kwaliteitssystemen, heeft zijn onderdeel voor ruimteluchtvaart in de Verenigde Staten uitgebreid, met het vizier gericht op Californië.

TRIGO betrad de Noord-Amerikaanse markt in 2015, als gevolg van de overname van PIC, een Noord-Amerikaanse bedrijf dat al meer dan dertig jaar toonaangevend is in kwaliteitssystemen voor derden.

Waar PIC primair was gefocust op systemen voor de auto-indsutrie, is TRIGO’s uitgebreide ervaring in het bedienen van de ruimteluchtvaart ongeëvenaard. Samen grepen ze de kans aan en groeiden door de Noord-Amerikaanse ruimtevaartindustrie te bedienen. TRIGO komt nu officieel tegemot aan de toegenomen vraag en helpt cliënten in Los Angeles en omstreken.

TRIGO Group
Mercédesz TRUM, +36 30 485 83 53