HMTG: ProAm Hannover – Fietsweekend in de stad en regio Hannover

On 29 and 30 July 2017 the cycling-event “Pro Am Hannover” takes place in the city and region of Hannover. (Photo: Business Wire)

HANNOVER, Duitsland--()--“ProAm Hannover – De nacht/Jouw dag” is de naam van een nieuw fietsweekend waarvoor u uitgenodigd bent om deel te nemen en om te bezoeken: Fietsliefhebbers krijgen waar voor hun geld in Hannover op 29 en 30 juli 2017.

Een week na het slotweekend van de Tour de France zullen de sterren aan het firmament beginnen aan ”de nacht” van Hannover, de traditionele fietsklassieker langs de Friedrichswall en tegenover het stadhuis over de spectaculaire hot dog-route, voor een nachtelijke fietsronde. Op dezelfde plek beginnen een paar uur later, bij de première van de “ProAm – Jouw dag”, zullen fietsers in de “Allemans”-categorie beginnen aan hun race van 69 of 113 kilometer door de stad en de regio Hannover.

Hannover Marketing
Jan Probst