Curio – A Collection by Hilton krijgt vijfsterrenstrand- en golfresort in Honduras

Curio – A Collection by Hilton Debuts Five-Star Beach & Golf Resort in Honduras (Photo: Business Wire)

TELA, Honduras & MCLEAN, Va.--()--Indura Beach & Golf Resort, op een steenworp van de kristalblauwe Caraïbische Zeekust van Honduras, is vandaag onderdeel geworden van Curio – A Collection by Hilton. Curio is snel groeiende collectie verfijnde luxehotels van Hilton (NYSE: HLT). Het bedient gepassioneerde reizigers die zoeken naar een avontuurlijke en authentieke ervaring met hun snel groeiende wereldwijde selectie uitgesproken exclusieve hotels. Het zestig suites tellende Indura Beach & Golf Resort – in bezit van de Desarrollo Turistico Bahía de Tela S.A de C.V (DTBT) en in beheer van Trust Hospitality – gaat de boeken in als Curio’s eerste vastgoed in Midden Amerika.

Eduardo Gonzalez
Indura Beach & Golf Resort