Fairhair Alliance en ZigBee Alliance sluiten overeenkomst om slimmere bedrijfsgebouwen te verwezenlijken

PISCATAWAY, N.J. & DAVIS, Calif.--()--De Fairhair Alliance en ZigBee Aliance hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend die moet zorgen voor verhoging van de interoperabiliteit en unificatie van standaarden in slimme bedrijfsgebouwen. De organisaties onderzoeken de mogelijkheden technische specificaties samen te voegen en voordeel te putten uit de uitgebreide (testen, certificatie, branding middelen en) expertise van ZigBee, om de ontwikkeling en toepassing van verlichtings- en automatiseringssystemen voor bedrijfspanden te vereenvoudigen op basis van een algemeen IP-netwerk infrastructuur.

Fairhair Alliance
Ruud van Bokhorst