Pacific Drilling maakt de resultaten van het derde kwartaal 2016 op 7 november bekend; Conference Call volgt op 8 november

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE:PACD) maakt zijn financiële resultaten over het derde kwartaal van 2016 op maandag 7 november 2016 bekend, na het sluiten van de handel op de New York Stock Exchange. Een conference call volgt om 09.00 uur Central Time op dinsdag 8 november.

Het persbericht over de bekendmaking van de cijfers zal beschikbaar zijn op de website van het bedrijf op www.pacificdrilling.com.

Om deel te nemen aan de conference call op 8 november, bel +1 913-312-0949 of 1-888-218-8170 en gebruik bevestigingscode 1758225 vijf tot tien minuten voor de geplande starttijd. Het gesprek wordt ook uitgezonden via www.pacificdrilling.com en kan worden bereikt via een link in het “Events & Presentations”-gedeelte van de “Investor Relations”-sectie.

Pacific Drilling
John Boots, +352 26 84 57 81