SonicWall kondigt afsplitsing van Dell Software Group aan – richt zich op het oplossen van de volgende generatie cybersecurity-dreigingen waar bedrijven voor staan

SANTA CLARA, Calif.--()--Francisco Partners, een toonaangevend private equity-bedrijf dat zich richt op technologie, en Elliott Management hebben vandaag de voltooiing van de aankoop van de Dell Software Group en de afsplitsing van SonicWall als een onafhankelijk bedrijf aangekondigd. SonicWall, bekend van zijn 25 jaar innovatie in de cyberveiligheidsindustrie, beschermt meer dan een miljoen netwerken van klanten wereldwijd.

”SonicWall is een betrouwbare partner voor zijn klanten en channel partners in 40 landen over de hele wereld en is sterk gericht op het ontwikkelen van baanbrekende netwerkbeveiliging”, verklaarde Dipanjan “DJ” Deb, mede-oprichter en ceo van Francisco Partners.

PPR Worldwide para SonicWall
Katie Neuman, +1 415-370-9050