L&T Technology Services tekent contract met halfgeleiderbedrijf ter waarde van enkele miljoenen dollars

BANGALORE, India--()--L&T Technology Services, internationaal aanbieder van digitale technische oplossingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een nieuw, meerjarig contract ter waarde van miljoenen dollars met een internationaal halfgeleiderbedrijf heeft ondertekend. L&T Technology Services assisteert het bedrijf bij de verificatie van zijn brede portfolio. Deze strategische krachtenbundeling stelt klanten in staat hun productaanbod te versterken en kansen op de markt te verzilveren met superieure producten.

“De gerichte inspanningen van L&T Technology Services voor zijn belangrijkste klanten betaalt zich uit. We gaan nu een samenwerking aan met een van ‘s werelds meest gerespecteerde technologiebedrijven. We blijven klanten over de hele wereld baanbrekende diensten en systemen aanbieden”, zei dr. Keshab Panda, ceo en algemeen directeur van L&T Technology Services.

L&T Technology Services Limited
Aniruddha Basu