eG Innovations treedt toe tot partnerprogramma Nutanix Elevate Technology Alliance en verzorgt prestatietoezicht

BARCELONA, Spanje--()--eG Innovations, een toonaangevende softwareprovider voor it-prestatiemanagement, heeft vandaag op VMworld® 2016 Europe bekendgemaakt toe te treden tot het partnerprogramma Nutanix Elevate Technology Alliance. Het bedrijf is klaar met de Nutanix Ready-validatie voor op Nutanix draaiende AHV, Hyper-V en vSphere.

eG Innovations levert prestatietoezicht binnen cloud-based systemen van Nutanix. Daarmee helpt het bedrijven en dienstverleners hun netwerk, server, virtualisatie, opslag en applicaties te observeren vanuit één enkel scherm. eG Innovations heeft een brede dekking en ondersteunt meer dan 180 populaire applicaties, meer dan 10 virtualisatieplatforms en meer dan tien besturingssystemen.

eG Innovations
Erin Farrell Talbot, 917-232-9309