QuintilesIMS wint Eagle Award 2016 van Society for Clinical Research Sites

DANBURY, Connecticut & RESEARCH TRIANGLE PARK, North Carolina--()--QuintilesIMS heeft vandaag bekendgemaakt dat het voor de vierde keer op rij de Eagle Award van de Society for Clinical Research Sites (SCRS) heeft gewonnen. De prijs, die op de SCRS Site Solutions Summit wordt uitgereikt, erkent de inzet van CRO’s (contract research organizations) en biofarmaceutische opdrachtgevers voor positieve relaties met onderzoeksvestigingen door middel van leiderschap, professionaliteit en integriteit.

“We zijn vereerd dat we deze prijs wederom mee naar huis mogen nemen, dankzij onze focus op zaken die echt van belang zijn voor vestigingen”, zei Cynthia Verst, president Clinical Operations van QuintilesIMS. “Deze prijs onderschrijft wederom onze focus op goede verhoudingen met onderzoeksvestigingen en locatiegebonden activiteiten van topklasse. Ik wil al onze getalenteerde teams, maar ook de vestigingen en cliënten waarmee we samenwerken, bedanken voor hun steun en gezamenlijke inzet ten gunste van onze klanten en de gezondheidszorg.”

Quintiles Media Relations
Phil Bridges, +1-919-998-1653 (office)
+1-919-457-6347 (mobile)
phil.bridges@quintiles.com