SailPoint presenteert Power of Identity™

AUSTIN, Texas--()--SailPoint heeft vandaag een nieuw platform onthuld dat de Power of Identity™ onderstreept. De merkstrategie is gebaseerd op de ervaring die het bedrijf als onbetwiste leider in gebruikersbeheer opdeed en draait om de talrijke zakelijke mogelijkheden – en concurrentievoordelen – die een succesvolle aanpak van gebruikersbeheer biedt. Power of Identity doet uit de doeken hoe ondernemingen hun succes zelfverzekerd en veilig kunnen vergroten met ‘s werelds beste, betrouwbaarste en veiligste platform voor gebruikersbeheer.

SailPoint richt zijn pijlen al meer dan tien jaar op gebruikersbeheer. Voor SailPoint gaat het daarbij niet louter om it-beveiliging, maar ook om nieuwe zakelijke kansen die it mogelijk maakt.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411