St Jude Medical kondigt Cyber Security Medical Advisory Board aan

ST. PAUL, Minn.--()--St. Jude Medical, Inc., internationaal producent van medische apparatuur, richt de Cyber Security Medical Advisory Board (CSMAB) op. Deze raad geeft advies over de verdere ontwikkeling van standaarden voor cyberbeveiliging van medische apparatuur. Dit gebeurt in samenwerking met experts en overheidsinstellingen. We erkennen de noodzaak van een balans tussen verbeterde technologieën voor cyberbeveiliging en de best mogelijke zorg voor patiënten die baat hebben bij medische apparatuur. De oprichting van CSMAB garandeert directe feedback van vooraanstaande medici over kwesties rond patiëntzorg. St. Jude Medical blijft zich volop inzetten om ervoor te zorgen dat de patiënt altijd voorop staat binnen ons stelsel van medische apparatuur.

St. Jude Medical, Inc.
J.C. Weigelt, 651-756-4347