Veeva presenteert EDC en eSource voor transformatie beheer klinische data

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems introduceert vandaag Veeva Vault EDC en Veeva Vault eSource, de eerste klinische applicaties voor beheer van klinische gegevens in één enkel cloudplatform. In combinatie met Vault CTMS, Vault eTMF en Vault Study Startup breidt Veeva zo zijn Veeva Vault Clinical Suite uit. Binnen de sector is dit het enige pakket samengevoegde cloud-applicaties die klinische activiteiten en databeheer stoomlijnen, van onderzoeksopzet tot archivering.

Veeva zag zijn klantenkring in minder dan vier jaar uitgroeien tot 120 klinische bedrijven, inclusief internationale implementaties van Veeva Vault eTMF bij zeven farmaceuten uit de top twintig. Veeva bouwt met de moderne, cloudgerichte aanpak voor klinische-databeheer van Vault EDC en Vault eSource voort op zijn palmares van innovatie en succes van klanten.

Veeva Systems Inc.
Sue Glanville