Aldec toont op DVCon Europe productreeks voor pre-siliciumverificatie met demonstratie van netwerk-op-chip

MÜNCHEN--()--Aldec, Inc., pionier in simulatie met gemengde HDL-talen en verificatieproducten voor systemen en ASIC-ontwerpen, presenteert op de conferentie en expo DVCon Europe zijn productreeks voor pre-siliciumverificatie. De expo vindt 19 en 20 oktober plaats in München.

Op DVCon Europe demonstreert Aldec bewezen verificatiemethodes aan de hand van een ontwerp voor een netwerk-op-chip (NoC). Het ontwerp steunt op onderzoek van Ulf Becker aan de Stanford University. “Het NoC is gebouwd als vermaasde netwerktopologie met een aanpasbaar aantal routers voor verbindende knooppunten”, zei Krzysztof Szczur, hoofd verificatieproducten van Aldec Hardware. “Het netwerk is in staat van het ene willekeurige knooppunt naar een ander willekeurig knooppunt dataverzamelingen te versturen. Hierdoor kan het dienstdoen als backbone van een complex model voor systeem-op-chip-ASIC.”

Aldec, Inc.
Christina Toole, 702-990-4400