Merkittävä hollantilainen sairaala valitsi Ascomin viestintäjärjestelmän

GÖTEBORG, Ruotsi--()--Medisch Spectrum Twente (MST), uusi 670-paikkainen sairaala Alankomaiden Enschedessa, on valinnut Ascom Unite -ratkaisun viestintäalustakseen. Ascom Unite -ratkaisu integroi ja hallitsee keskitetysti useita sairaalan tärkeitä tieto- ja viestintäjärjestelmiä, kuten hoitajakutsuja ja kriittisiä hälytyksiä.

Integrointi- ja keskitetyt hallintamahdollisuudet olivat keskeisiä syitä Ascom Uniten valintaan. ”Uutta sairaalaa ja sen liitännäistiloja rakennettaessa aloimme visioida keskitettyä viestintäalustaa, joka pystyisi reitittämään kaikki kriittiset hälytykset. Lisäksi alustan piti olla käyttäjäystävällinen, joustava, luotettava ja helposti skaalattava”, MST:n projektipäällikkö Diane Ran selittää.

MST valitsi myös Ascom Myco -älypuhelimen, joka on suunniteltu käytettäväksi erityisesti terveydenhuollon vaativassa ympäristössä. Ascom Myco ja kaikki toimittajariippumattomat lähdejärjestelmät muodostavat osan keskeistä Ascom Unite -alustaa, joten MST voi priorisoida jokaisen viestin tai hälytyksen ja varmistaa Ascom Mycon avulla, että oikeat tiedot menevät oikeille henkilöille oikeaan paikkaan. Tällainen saumaton ja mobiili tiedonkulku voi auttaa optimoimaan kliinisiä työnkulkuja, jolloin hoitajien ja potilaiden väliseen vuorovaikutukseen jää enemmän aikaa.

”Olemme tietysti iloisia siitä, että MST valitsi Ascom Unite -viestintäalustan”, sanoo Harry Wassens, Ascom Beneluxin myyntipäällikkö. ”MST esittelee ratkaisun monia integrointimahdollisuuksia ja osoittaa, miten erilaiset yksilölliset komponentit voivat vahvistaa toinen toistaan.”

Wassens korostaa myös Ascomin jatkuvaa asiakassuhdetta MST:n kanssa. ”Olemme enemmän kuin teknologinen kumppani. Autamme aktiivisesti paikan päällä ja tulemme auttamaan jatkossakin tukemalla tämän uskomattoman sairaalan kehitystä.”

Tietoja Ascom

Ascom on mobiilien työnkulku- ja ICT-ratkaisujen globaali toimittaja, joka keskittyy erityisesti terveydenhuoltoon. Ascomin visiona on parantaa digitaalisen tiedonvälityksen kulkua ja mahdollistaa parhaiden päätösten tekeminen missä ja milloin tahansa. Ascomin missiona on tarjota toimintakriittisiä ja reaaliaikaisia ratkaisuja liikkuviin ja nopeita reaktioita edellyttäviin käyttöympäristöihin. Ainutlaatuisen tuote- ja ratkaisuportfolionsa sekä ohjelmistoarkkitehtuurinsa ansiosta Ascomin luomat integrointi- ja mobilisointiratkaisut tarjoavat nopeita, kokonaisvaltaisia ja tehokkaita työnkulkuja terveydenhuoltoon, teollisuuteen, vartiointipalveluihin ja kaupan alalle.

Ascomin pääkonttori sijaitsee Baarissa, Sveitsissä. Yrityksellä on tytäryhtiöitä 15 maassa ja se työllistää noin 1300 henkilöä ympäri maailmaa. Ascom (ASCN) on listattu Sveitsin pörssiin.

Ascom Wireless Solutions
Marja Nieboer