ASI DATAMYTE naar Wind Energy Denmark in Odense

PLYMOUTH, Minnesota--()--ASI DATAMYTE, Inc., de internationale standaard in zakelijke kwaliteitsmanagementsystemen, heeft vandaag aangekondigd aanwezig te zijn op de expo WIND ENERGY DENMARK in Odense. Dit is het belangrijkste evenement voor de windenergiesector in Denemarken.

Het evenement is uniek, omdat het niet alleen de gehele windenergiebranche en wetenschappelijke gemeenschap bijeenbrengt, maar ook de onderdelen onshore en offshore; de gehele distributieketen komt samen. Een aantal keynote-sprekers uit de sector geeft zijn of haar visie over actuele uitdagingen en het doorvoeren van veranderingen in de huidige en toekomstige windenergie-industrie. Bovendien verzorgen de directies van Vestas, Siemens en Vattenfall presentaties over cruciale onderwerpen.

ASI DATAMYTE Inc.
Anna Lena Gellendin