Toonaangevende bedrijven bundelen krachten ter bevordering van hoogwaardige koppeling

BEAVERTON, Ore.--()--Een groep toonaangevende technologiebedrijven heeft vandaag het Gen-Z Consortium onthuld. Deze alliantie van branchegenoten ijvert voor de creatie en vermarkting van een nieuwe schaalbare computermatige koppeling en aanverwant protocol. Deze flexibele, hoogwaardige semantische structuur voorziet in een peer-to-peer-koppeling die met gemak grote hoeveelheden data aankan, maar tegelijkertijd de kosten verlaagt en actuele knelpunten omzeilt. Leden van de alliantie zijn MD, ARM, Cavium Inc., Cray, Dell EMC, Hewlett Packard Enterprise (HPE), Huawei, IBM, IDT, Lenovo, Mellanox Technologies, Micron, Microsemi, Red Hat, Samsung, Seagate, SK hynix, Western Digital Corporation en Xilinx.

Nereus for Gen-Z
Rachael Watson