Qubit stelt algemeen directeur Europa aan voor openen nieuwe markten en internationale groei

LONDEN--()--Qubit, pionier in het verbeteren van data-gedreven klantervaringen heeft Joseph Smith aangesteld als zijn nieuwe algemeen directeur voor Europa. Smith was voorheen leidinggevende van Hootsuite. Hij zal werkzaam zijn op het globale hoofdkantoor van Qubit en zal verantwoordelijk zijn voor de langdurige groei in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Hij brengt meer dan twintig jaar ervaring met zich mee in zowel technologie als financieel management.

“De komst van Joe Smith is van enorm belang voor de blijvende groei van Qubit. Het is noodzakelijk dat we vaste voet aan de grond krijgen in Europa en op deze manier voortbouwen op ons succes uit het Verenigd Koninkrijk”, zei Graham Cooke, CEO en oprichter van Qubit. “Aangezien de markt zich snel ontwikkelt, moeten we ervoor zorgen dat we mensen aan boord hebben met de nodige kennis om snel te groeien en zo alle kansen te benutten."

Qubit Contact
George Barker
george@qubit.com

Release Summary