MagicStay.com haalt meer dan 1 miljoen euro op en benoemt Charles Petruccelli tot lid adviesraad

PARIJS--()--Na zijn consolidatie op de zakenreismarkt en toegezegde steun van investeerders, maakt het platform voor kortetermijnverhuur MagicStay.com bekend meer dan 1 miljoen euro te hebben opgehaald. Charles Petruccelli, voormalig topman van de internationale reisdivisie van American Express, is toegetreden tot de adviesraad van de start-up.

Drie jaar na zijn oprichting richt het platform MagicStay zijn pijlen op versnelde ontwikkeling met financiële steun van nieuwe private investeerders. Als enige exclusief op korte zakenreizen gerichte website biedt MagicStay meer dan 50.000 huurverblijven aan. Dit aantal is eind dit jaar uitgebreid tot 100.000 appartementen. Het platform onderscheidt zich met diensten voor bedrijven en zakenreizigers, zoals de app e-conciergerie, de Travel Manager Tool, een kaart voor vaste klanten en Trustay®.

Press contact:
AB3C