SailPoint geeft startschot voor Navigate ’16 – conferentie voor gebruikersbeheer in Europa

AUSTIN, Texas & BERLIJN--()--SailPoint, leider in gebruikers- en toegangsbeheer, heeft vandaag de derde en laatste Navigate ’16 geopend in Berlijn. Een week lang hebben bezoekers de keuze uit presentaties rond het thema ‘gebruikersbeheer is alles’. Nu organisaties meer dan een miljard toegangspunten hebben voor werknemers, onderaannemers, partners en toeleveranciers, lopen ze een verhoogd risico op datalekken. Een miljard toegangspunten worden immers een miljard blootgestelde punten als ze niet afdoende worden beschermd.

“Het lek bij Yahoo! van vorige maand was met 500 miljoen openbaar gemaakte persoonsgegevens het grootste lek in de geschiedenis. De rode draad bij dat lek en het overgrote merendeel van alle datalekken is: iemand deed iets wat hij of zij niet had mogen doen, met grote gevolgen”, zei Mark McClain, ceo en medeoprichter van SailPoint. “Iedereen op Navigate Europe begrijpt dat alles draait om gebruikersbeheer. Alle aanwezigen dichten gebruikersbeheer een cruciale rol toe binnen hun it-strategie. Het is een belangrijk moment voor veel van onze klanten, die hun gebruikersbeheerstrategieën continu blijven doorontwikkelen wegens de realiteit waarin ze opereren.”

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411