AllSeen Alliance fuseert met Open Connectivity Foundation voor versnelling Internet der Dingen

BEAVERTON, Oregon--()--De Open Connectivity Foundation (OCF) – sponsor van het opensourceproject IoTivity – en AllSeen Alliance – aanbieder van het open IoT-raamwerk AllJoyn® – hebben vandaag bekendgemaakt dat hun beider directies akkoord zijn over een fusie onder de naam en statuten van OCF. Deze fusie bevordert de interoperabiliteit tussen verbonden apparaten uit beide groepen, wat de volledige verwezenlijking van IoT faciliteert. Dit is een stap voorwaarts richting een verbonden ecosysteem.

De gefuseerde groepen werken samen aan toekomstige OCF-specificaties en de open-sourceprojecten IoTivity en AllJoyn. De uitgebreide raad van bestuur van OCF bestaat uit leidinggevenden van een brede keur toonzettende bedrijven: AB Electrolux, Arçelik A.S., ARRIS International plc, CableLabs, Canon, Inc., Cisco Systems, Inc., GE Digital, Haier, Intel, LG Electronics, Inc., Microsoft, Qualcomm, Samsung Electronics en Technicolor SA.

Blanc & Otus for OCF
Danielle Tarp, 415-856-5182