Uitnodiging voor fantastische najaarsfestivals in Busan

BUSAN, Zuid-Korea--()--Busan Metropolitan City heeft vandaag bekendgemaakt dat het 21e Internationale Filmfestival van Busna en G-STAR 2016 dit najaar de deuren openen in Busan.

Het Internationale Filmfestival van Busan is het grootste filmfestival van Azië en vindt van 6 tot 15 oktober 2016 plaats. Filmfans hebben de keuze uit 301 films uit een veelheid aan genres en 69 landen, te bekijken in de bioscopen van Busan, zoals het Busan Cinema Center.

Het festival biedt een nieuwe blik op de toekomst en zet een stap voorwaarts met twee speciale focusprogramma’s: And Film Goes on: Abbas Kiarostami Retrospective ter nagedachtenis aan de dit jaar overleden Abbas Kiarostami, Aziatisch filmmaker van het jaar 2016, en Cali Group: Root of Colombian Cinema, dat het licht laat schijnen op Colombiaanse films die recentelijk veel internationale aandacht hebben gekregen.

Busan Metropolitan City
Changbae Shin, +82-51-888-1351