Roku introduceert Direct Publisher

Mashable channel - launched with Roku Direct Publisher (more examples available from http://newsroom.roku.com/en-gb/) (Photo: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

CAMBRIDGE, United Kingdom--()--Roku, Inc. kondigt een grote update aan van zijn Roku® Publishing Platform, die bezitters van content snel in staat stelt meer dan 10 miljoen huishoudens te bereiken. Bezitters van content kunnen nu het nieuwe programma Roku Direct Publisher gebruiken voor de lancering van streamingkanalen, zonder dat daar ook maar één regel codering bij komt kijken. Met een paar eenvoudige stappen, zoals het aanleveren van een feed, kunnen contentbezitters publiceren en automatisch deelnemen aan de zoek- en vindervaringen in regio’s waar die via Roku beschikbaar zijn. De recentelijk geïntroduceerde, met Roku Direct Publisher gemaakte kanalen zijn onder meer Mashable, Rolling Stone en Us Weekly, die allemaal te vinden zijn in de Roku Channel Store. Roku Direct Publisher wordt ook ondersteund door derde online videoplatforms, zoals Brightcove, JW Player, Kaltura en Ooyala.

Roku, Inc.
Mike Duin, +1 408 915 5038