Westinghouse koopt NLI en verstevigt toewijding aan kernenergiesector

PITTSBURGH--()--Westinghouse Electric Company, LLC heeft een definitief akkoord bereikt met AZZ Inc. over de overname van Nuclear Logistics Inc. (NLI), de grootste externe leverancier van veiligheidsuitrusting voor de kernenergiesector. De aankoop versterkt Westinhouse’ internationale inzet voor praktische, waardevolle langetermijnoplossingen voor de bouw en exploitatie van kerncentrales.

“We zijn blij dat we hulp kunnen bieden als klanten kerncentrales langer laten draaien en producten voor de lange termijn nodig hebben”, zei David Howell, senior vicepresident van de afdeling Operating Plans van Westinghouse. “We heten de werknemers van NLI welkom en nodigen hen uit zich met Westinhouse in te zetten voor vooruitstrevende oplossingen voor nieuwe klanten en een glansrijke toekomst voor de kernenergiesector.”

Westinghouse Electric Company
Courtney Boone