St. Jude Medical zet EnSite Precision voor cardiologische visualisering op Europese markt

The St. Jude Medical™ EnSite Precision™ cardiac mapping system transforms procedures for patients with cardiac arrhythmias with intuitive automation, flexibility and accuracy. (Photo: St. Jude Medical, Inc.)

ST. PAUL, Minnesota--()--St. Jude Medical, Inc. (NYSE:STJ), internationaal producent van medische apparatuur, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn systeem voor cardiologische visualisering EnSite Precision™ en Sensor Enabled™-tools in heel Europa te koop zijn. Sinds het systeem in januari 2016 een CE-markering kreeg, is het nieuwe platform op meer dan honderd Europese locaties geïnstalleerd en geactiveerd voor de ondersteuning van meer dan 5000 ablaties.

EnSite Precision wordt bij ablatieprocedures gebruikt voor de visualisering en navigatie van catheters in het hart. Het systeem biedt zeer gedetailleerde anatomische modellen en schema’s voor een effectieve diagnose en weloverwogen behandeling van een brede keur aan hartritmestoornissen -waaronder complexe gevallen van atriumfibrilleren en tachycardie in de hartkamer.

St. Jude Medical, Inc.
J.C. Weigelt, 651-756-4347