Octrooibureau VS wijst KontrolFreek drie nieuwe patenten voor Thumbsticks toe

ATLANTA--()--Het in de Verenigde Staten gevestigde Gaming Gear™-bedrijf KontrolFreek® heeft vandaag bekendgemaakt de het bedrijf drie nieuwe patenten toegewezen heeft gekregen. ( de patenten US D762781 S, US D762782 S en US D762780 S). Het octrooibureau van de VS (USPTO) kende KontrolFreek twee patenten toe voor zijn Game Controller Thumbsticks en een extra patent voor zijn Ergonomic Controller Thumbstick. De uitgifte van deze patenten verrijken het bestaande portfolio met intellectueel eigendom van KontrolFreek, dat zich uitstrekt over verschillende gameplatforms.

“Deze extra patenten, die door de USPTO zijn toegekend, versterken KontrolFreeks portfolio voor een hoogwaardige game-uitrusting”, zei Ashish Mistry, ceo van KontrolFreek. “Bij alles wat we doen is blijvende innovatie ons doel, zodat we klanten de beste game-ervaring kunnen bieden. Producten als de FPS Freek® Galaxy and KontrolFreek Alpha™, waarop de nieuwe patenten betrekking hebben, geven gamers de verhoogde accuratesse en het comfort dat nodig is om hun game naar een hoger plan te tillen.”

KontrolFreek
Matt Konigsmark, + 1 888-529-1542 x702