Replicor onthult nieuwe onderzoeksresultaten over HBV-medicijn op AASLD 2016

NEW YORK--()--Replicor Inc., een niet-beursgenoteerde farmaceut die mikt op een medicijn tegen chronische hepatitis b en hepatitis d, heeft aangekondigd dat zijn tussentijdse analyse van het onderzoek REP401 is geselecteerd voor een mondelinge ‘late-breaking’ presentatie op de jaarlijkse bijeenkomst van de American Association for the Study of Liver Disease (AASLD). Deze jaarlijkse vergadering vindt dit jaar van 11 tot 15 november plaats in Boston.

REP 401 (NCT02565719) is een gerandomiseerd en gecontroleerd onderzoek naar de veiligheid en effectiviteit van een stof die HBsAg remt, REP 2139 en een afgeleide van REP 2139 met verbeterd plasma en geklaard weefsel (REP 2126) in combinatie met tenofovir disoproxil fumaraat (TDF) en het gepegyleerde interferon alpha 2a (peg-IFN) voor de behandeling van patiënten met chronische HBeAg-negatieve HBV die nooit eerder een behandeling hebben ondergaan.

For Replicor Inc.
Alexandra Peterson, 212-508-9709