Kwantitatief immuno-oncologische test OncoTect iO gepubliceerd in nieuw onderzoek

MENLO PARK, Calif.--()--IncellDx, Inc., een medisch bedrijf dat geneeskunde op celniveau bedrijft, heeft vandaag aangekondigd dat het internationale, peer-reviewed tijdschrift Cancer Immunology, Immunotherapy het manuscript heeft gepubliceerd met de titel: “Quantification of PD-L1 and PD-1 expression on tumor and immune cells in non-small cell lung cancer (NSCLC) using non-enzymatic tissue dissociation and flow cytometry.” Dr. Bruce Patterson, oprichter en ceo, legt hierin uit dat het een nieuwe, op één cel gerichte aanpak is bij de kwantificering van de expressie van PD-L1 en PD-1 op tumoren en immuuncellen bij niet-kleincellige longkanker. De methodologie is bewezen bij fijnnaaldbiopsie en tumorbiopsie. De monsters zijn niet-enzymatisch gehomogeniseerd in ééncellige suspensies met behulp van de kit IncellPREP™ van IncellDx voor het afnemen van een ééncellig monster, voordat een FFPE-blok wordt gemaakt.

IncellDx, Inc.
Chris Meda, +1-650-777-7630