Mobidiag sluit overeenkomst met YouMed over vermarkting diagnoselijn Amplidiag® in Verenigd Koninkrijk

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd, een Fins bedrijf in moleculaire diagnostiek, heeft vandaag een overeenkomst gesloten met YouMed Ltd. over de productlijn Amplidiag®. De partijen zijn overeengekomen dat YouMed een agent wordt voor de vermarkting van Amplidiag® in het Verenigd Koninkrijk. De productlijn bestaat uit diagnostische tests in vitro en compatibele systemen voor de signalering van infecties in het maag- en darmkanaal.

“In de afgelopen maanden hebben we ons Europese distributienetwerk aanzienlijk uitgebreid. De vermarkting van Amplidiag in het Verenigd Koninkrijk was onze volgende strategische stap. Naast het feit dat dit een waardevolle markt is, geloof ik dat dit aanbod zorgverleners in het Verenigd Koninkrijk veel voordelen brengt. Vanuit dat oogpunt ben ik blij met onze samenwerking met YouMed, dat als lokale agent het bereik en de zichtbaarheid van Mobidiag in het Verenigd Koninkrijk vergroot”, zei Tuomas Tenkanen, ceo van Mobidiag.

Mobidiag
Jan Wikstén, +46 707 75 11 67