ABB en Microsoft werken samen aan digitale transformatie industrie

ZURICH & REDMOND, Wash--()--ABB en Microsoft Corp. hebben vandaag aangekondigd strategische samen te werken aan waardeverhoging van industriële klanten met behulp van digitale systemen. Klanten profiteren van de unieke combinatie van de intelligente cloud Microsoft Azure met ABB, dat diepgaande kennis en een uitgebreid portfolio met industriële systemen heeft.

De twee partners leggen zich toe op de digitale transformatie in segmenten als robotica, zeevaart en havens, elektrische voertuigen en hernieuwbare energie. Door Microsoft Azure te selecteren als cloud voor geïntegreerde connectiviteit, krijgen klanten van ABB toegang tot een zakelijke infrastructuur die profiteert van miljarden dollars aan lopende investeringen.

Saswato Das
Antonio Ligi