ABB: Volgende fase voor het ontsluiten van meerwaarde

ZURICH--()--ABB heeft vandaag Fase 3 van zijn Next Level-strategie gelanceerd, die zorgt voor de ontsluiting van meerwaarde voor klanten en aandeelhouders. De kernelementen van deze strategie zijn: De omvorming van ABB-divisies in vier marktleidende, ondernemende eenheden – inclusief de elektriciteitsnetwerken die ABB bezit; verwezenlijking van alle digitale mogelijkheden van ABB; versnelling van het momentum in operationele uitmuntendheid en de versterking van ABB als merk.

Ulrich Spiesshofer, ceo van ABB, zei: “In de laatste twee jaar is ABB sneller, slanker en efficiënter geworden. We hebben ons rendement telkens verhoogd en onze kasstroom versterkt. In Fase 3 van Next Level bouwen we voort op het momentum van onze succesvolle transformatie en versterken we onze positie als technologisch pionier en internationale voorvechter van digitaal. Door onze vereenvoudigde, toonaangevende ondernemingen te combineren met ‘ABB Ability’ komen we gerichter en wendbaarder tegemoet aan de behoeften van klanten in de energiesector en de vierde industriële revoluties.”

Saswato Das
Antonio Ligi