BERTIN lanceert nieuwste versie radonmeter AlphaGUARD

Loading media player...

BERTIN launches the latest AlphaGUARD radon gas measurement solution: an all-in-one solution with high sensitivity, strong reliability and enhanced versatility.

PARIJS--()--BERTIN, een entiteit van de CNIM Group, presenteert met blijdschap de nieuwste versie van zijn AlphaGUARD radon-meetsysteem (ontwikkeld met de expertise van Saphymo). De draagbare apparatuur is opnieuw ontworpen voor momentmetingen en doorlopende metingen van radonactiviteit (Rn-222/Rn-220 and afgeleiden). AlphaGUARD wordt wereldwijd gebruikt door wetenschappers en leveranciers voor radonmetingen in de natuur, mijnen, laboratoria en onderzoeken in gebouwen. Dit nieuwe product heeft een verbeterde ergonomie, is zeer responsief en bevat een ingebouwd digitaal scherm dat veldwerk vergemakkelijkt.