TransEnterix presenteert operatierobot Senhance™ op congres Europese Vereniging voor Gynaecologische Endoscopie

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--TransEnterix, Inc., een bedrijf in medische apparatuur dat met robotica minimaal invasieve operaties wil verbeteren, heeft vandaag aangekondigd zijn Senhance Surgical Robot tentoon te stellen op het 25e congres van de Europese Vereniging voor Gynaecologische Endoscopie. Het congres vindt van 2 tot 5 oktober plaats in Brussel.

Dokter Salvatore Gueli Alletti, gynaecologisch oncoloog aan de universitaire polikliniek Agostino Gemelli van de Università del Sacro Cuore in Rome, geeft een lezing over Senhance. Hij geeft de lezing “Initial clinical experience with a surgical robotic system incorporating laparoscopic motion, force sensing instrumentation, and eye-sensing camera control” op 5 oktober 2016 om 11.30 uur CEST.

For TransEnterix, Inc.
Investor Contact: