Werknemers Alexion al vrijwilligers aan de slag voor eerste Global Day of Service

NEW HAVEN, Connecticut--()--Alexion Pharmaceuticals, Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat meer dan 1500 van zijn werknemers over de hele wereld vrijwilligerswerk doen voor de eerste Global Day of Service van het bedrijf. In het kader van deze primeur werkt personeel van Alexion samen met lokale non-profitorganisaties om te helpen bij projecten voor gezondheid, welzijn en onderwijs. Dit gebeurt in dertig plaatsen in Noord-Amerika, Europa, Latijns-Amerika, Azië en Australië.

Bij Alexion is een van onze kernwaardes de wereld te veranderen voor patiënten die aan slopende en zeldzame ziektes lijden door de ontwikkeling van nieuwe therapieën”, zei David Hallal, ceo van Alexion. “Met de Global Day of Service geven we onze waarden praktische invulling, door samen te werken voor een blijvende impact op gemeenschappen waarin we leven en werken.”

Alexion
Stephanie Fagan, 475-230-3777