Visual IQ werkt samen met Atlas van Facebook voor versterkte marketing attribution op verschillende apparaten

LONDEN--()--Visual IQ, de toonaangevende leverancier van software voor marketing attribution, heeft vandaag bekendgemaakt samen te werken met Atlas van Facebook. De samenwerking stelt Visual IQ in staat zijn klanten marketinginzichten voor advertenties op verschillende apparaten aan te bieden, zoals reclame via desktops, smartphones en tablets.

Visual IQ verkrijgt via de ad-server Atlas diepgaand, uit menselijk handelen verkregen inzicht in de wijze waarop media-uitgaven impact hebben via verschillende apparaten, zowel in de webbrowser als in de app. Maandelijks loggen circa 1,7 miljard in op Facebook, van wie veel mensen Facebook op verschillende apparaten gebruiken. Door de geavanceerde methode van IQ Intelligence Suite van Visual IQ te combineren met de menselijke inzichten van Atlas, zien adverteerders beter welke daadwerkelijke impact hun digitale media hebben op de uiteindelijke resultaten. Hierdoor maken adverteerder beter gefundeerde beslissingen met betrekking tot mobiele optimalisatie.

Visual IQ
Naomi Whittome, 0203 642 1124