Rimini Street presenteert ondersteunende diensten voor Oracle ATG Web Commerce

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., de toonaangevende onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Business Suite en BusinessObjects van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle Retail en Oracle Agile PLM van Oracle Corporation,, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van onderhouds- en ondersteuningsdiensten voor Oracle ATG Web Commerce. Oracle ATG Web Commerce is een van de primaire kaders van grote organisaties voor de bouw van websites voor zakelijk en particuliere klanten in sectoren als detailhandel, telecommunicatie en de publieke sector. ATG Web Commerce is de tiende Oracle-lijn die Rimini Street met zijn diensten ondersteunt, waarmee het robuuste portfolio met Oracle-producten van Rimini Street breder is geworden. Het bedrijf verleent al onndersteunende diensten aan grote, internationale licentiehouders van Oracle ATG Web Commerce.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414