Pacific Drilling stuurt verzoek om toestemming

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE:PACD) maakt bekend dat zijn dochteronderneming Pacific Drilling V Limited een officieel verzoek om toestemming heeft verstuurd met betrekking tot de preferente, gedekte obligaties van het bedrijf met 7,250 procent rente en vervaljaar 2017.

Het bedrijf vraagt obligatiehouders om een aanpassing van een convenant in de obligatie-overeenkomst die PACD of bepaalde dochterondernemingen (anders dan het bedrijf) in staat moet stellen verdere schulden aan te gaan. De schulden worden berekend naar het aantal vaartuigen van PACD en al zijn dochterondernemingen (inclusief het bedrijf), op basis van een formule in de obligatie-overeenkomst. Deze aanpassing stelt deze provisie gelijk aan dezelfde provisie voor de preferente, gedekte obligatie van 5,375 procent en vervaljaar 2020 van PACD.

Pacific Drilling
John Boots, +352 26 84 57 81