Yiwu Fair richt schijnwerpers op “Made-in-Zheijiang”

YIWU, China--()--De 22e Yiwu Fair, die van 21 tot 25 plaatsvindt in Yiwu in de provincie Zhejiang, presenteert drie exporuimtes met het overkoepelende thema Made in Zhejiang. De exposities Kwaliteitsproducten uit Zhejiang, Smart-producten uit Zhejian en Beroemde producten uit Zheijiang tonen de hoogwaardige merken van het midden- en kleinbedrijf in de provincie. Daarnaast brengen ze gesprekken op gang over het nieuwe import- en exportlandschap van streek.

In het kader van de technische en industriële evolutie en economische ‘upgrade’ presenteerde president Xi Jinping van China “Drie Transformaties” en de “Hervorming van Aanbod”. Premier Li Keqian sprak bovendien over een ‘Tijdperk van Kwaliteit” en “Made-in-China 2025″. Voord deze visies is een opwaardering en verdere ontwikkeling van de reële economie van China noodzakelijk is, voornamelijk op vlak van productie, de steunpilaar onder de nationale economie van China.

Yiwu China Commodities City Exhibition Co., Ltd.
Kaili Chen, +86 579-85415002
ckl@yiwufair.com

Yiwu China Commodities City Exhibition Co., Ltd.
Kaili Chen, +86 579-85415002
ckl@yiwufair.com