Printronix Auto ID lanceert hoogwaardige reeks barcodeprinters T6000

BREA, Californië--()--Printronix Auto ID, Inc., mondiaal leider in industriële printsystemen, onthult zijn nieuwste printerreeks T6000 voor thermale afdrukken van barcodes. De T6000 is ontworpen voor het middensegment van de markt. Het model is geschikt voor industriële toepassingen, bijvoorbeeld in productie, de auto-industrie, transport, detailhandel en logisitiek. De T6000 zit boordevol geavanceerde functies, technologie voor online datavalidatie en een uitgebreid emulatorpakket dat eenvoudige integratie in verouderde omgevingen mogelijk maakt.

De T6000 is gemaakt voor snelle, veelzijdige en betrouwbare prints. Met een snelheid van 14 inches per seconde, RFID-capaciteiten en ondersteuning van Postscript en PDF voor complexe etikettering, pakt deze printer uitdagingen op vlak van prestaties en productiviteit voortvarend aan.

Printronix Auto ID, Inc.
Michelle Herbrand