ORBCOMM verbetert koudketensysteem voor Europees transport van gekoelde vracht

ROCHELLE PARK, N.J.--()--ORBCOMM Inc., een internationale systeemleverancier voor machine-to-machine (M2M) en het internet der dingen (IoT), heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn koudketensysteem voor gekoeld transport in Europa heeft verbeterd. Bovenop de toonaangevende temperatuurmeters, sensoren en de webapplicatie ColdChainView, bevat ORBCOMMs uitgebreide systeem nu ook connectiviteitsdiensten over land van enkele grote providers en een nieuwe mobiele app. Met secuur toezicht op temperatuur, brandstof en preventief onderhoud en controle op afstand van voedsel, medicijnen en andere gekoelde vracht, helpt ORBCOMM klanten hun integrale activiteiten te verbeteren en borg te staan voor het vervoerde product.

ORBCOMM Inc.
For Investors: