OT levert SESAM-Vitale in Frankrijk meer dan 7 miljoen zorgverzekeringskaarten

COLOMBES, Frankrijk--()--Oberthur Technologies (OT), toonaangevend in ingebouwde beveiligingssoftware, heeft vandaag bekendgemaakt nauw samen te werken met de economische belangengroep SESAM-Vitale aan twee grote projecten voor het Franse zorgstelsel. Sinds het einde van 2015 heeft OT een driejarig, exclusief contract binnengehaald voor de levering van 3,5 miljoen nationale zorgverzekeringskaarten van Cartes Vitale en 4 miljoen Europese zorgverzekeringskaarten.

SESAM-Vitale is een van de sterkste elektronische zorgsystemen ter wereld. Het systeem omvat meer dan 50 miljoen kaarthouders, meer dan een miljard op afstand ingediende zorgrekeningen en meer dan 340.000 betrokken zorgverleners. OT is sinds de lancering van Carte Vitale in de vroege jaren ’90 partner. Sindsdien biedt het bedrijf SESAM-Vitale zijn expertise in de zorgmarkt, uitgebreide kennis van beveiligingseisen en aanzienlijke ervaring in het produceren en aanpassen van Cartes Vitale en Europese zorgverzekeringskaarten. SESAM-Vitale heeft OT daarom geselecteerd voor de productie en personalisering van alle kaarten.

MEDIA CONTACTS
Oberthur Technologies