Smith& Nephew onderstreept toewijding aan onderwijs over geavanceerde wondverzorging op bijeenkomst World Union of Wound Healing Societies (WUWHS)

LONDEN--()--Het internationale medisch-technologische bedrijf Smith & Nephew (LSE:SN)(NYSE:SNN) vestigt de aandacht op drie symposia op World Union of Wound Health Societies (WUWHS), dat van 25 tot 29 september in Florence in Italië plaatsvindt. Deze symposia onderstrepen de inzet van Smith & Nephew voor steun aan zorgverleners, omdat ze effectief onderzoek onder het voetlicht brengen dat resultaten voor patiënten verbetert.

Het eerste symposium is gericht op de rol van PICO™, een uniek wondverzorgingssysteem met negatieve druk, bij het tegengaan van complicaties in de operatieruimte. Dankzij een weelde aan bewijs groeit PICO™ uit tot de preferente keuze voor wondverzorging met negatieve druk voor eenmalig gebruik. De methode is geschikt voor de klinische en kosteneffectieve verzorging van uiteenlopende wonden met risico op complicaties.

Madano
Karley Ura, +44 (0) 20 3595 2415